ក្នុងករណីដែលការប្រកួតមានក្រុមចូលរួមរហូតទៅដល់១៦ក្រុម នោះការប្រកួតនិងត្រូវបែងចែកជា៥ជុំដែលមានដូចខាងក្រោម៖
- ជុំទី១ ៖ ប្រកួតជម្រុះ១៦ក្រុមជ្រើសយកតែ៨ក្រុមដែលជាក្រុមខ្លាំងដើម្បីឡើងទៅកាន់វគ្គបន្ទាប់(ការប្រកួតវិលជុំក្នុងពូល)
- ជុំទី២ ៖ ជម្រុះក្រុមទាំង៨ជ្រើសយក៤ក្រុមដើម្បីឡើងទៅកាន់វគ្គពាក់កណ្តាលផ្តាច់ព្រ័ត្រ(ការប្រកួតចាញ់ធ្លាក់)
- ការប្រកួតពាក់កណ្តាលផ្តាច់ព្រ័ត្រ (ការប្រកួតចាញ់ធ្លាក់)
- ការប្រកួតស្វែងរកជយលាភីលេខ៣ (ការប្រកួតចាញ់ធ្លាក់)
- ការប្រកួតផ្តាច់ព្រ័ត្រ (ការប្រកួតចាញ់ធ្លាក់)
I-លក្ខ័ណក្នុងការប្រកួតវិលជុំក្នុងពូល
ក្នុងជុំនេះក្រុមដែលចូលរួមទាំង១៦ក្រុមនឹងត្រូវបែងចែកជា៤ពូលដែលក្នុងពូលនីមួយ ៗមាន៤ក្រុម។ការបែងចែកក្រុមចូលទៅក្នុងពូលនិមួយៗគឺទៅតាមការចាប់ឆ្នោតរបស់ប្រធានក្រុមដែលអ្នកតំណាងអោយក្រុមរបស់ខ្លួន។ហើយក្រុមទាំង៤នៅក្នុងពូលនិមួយៗត្រូវធ្វើការ ប្រកួតវិលជុំ(ជួបគ្នាម្ដងម្នាក់)ដើម្បីធ្វើការសន្សំពិន្ទុរក ក្រុមដែលមានចំណាក់ថ្នាក់លេខ១និងលេខ២នៅក្នុងពូលដើម្បីឈានទៅធ្វើការ ប្រកួតនៅវគ្គបន្ទាប់។
- នៅក្នុងការប្រកួតវិលជុំក្នុងពូលក្រុមនីមួយៗ ក្រុមទាំងអស់ត្រូវធ្វើការប្រកួតម្នាក់៣ប្រកួត(ជួបគ្នាម្នាក់ម្ដង)។
ខាងក្រោមនេះជាតារាងនៃការជួបប្រកួតគ្នារបស់ក្រុមទាំងអស់ក្នុងពូល A
Group A |
No |
Date |
Time |
Team Name |
Result |
VS |
Result |
Team Name |
A1 |
Sep-13 |
20 M |
Team A 1 |
|
– |
|
Team A 2 |
A2 |
Sep-13 |
20 M |
Team A 3 |
|
– |
|
Team A 4 |
A3 |
Sep-13 |
20 M |
Team A 1 |
|
– |
|
Team A 3 |
A4 |
Sep-13 |
20 M |
Team A 2 |
|
– |
|
Team A 4 |
A5 |
Sep-13 |
20 M |
Team A 1 |
|
– |
|
Team A 4 |
A6 |
Sep-13 |
20 M |
Team A 2 |
|
– |
|
Team A 3 |
- ការប្រកួតរវាងក្រុមនិងក្រុម (៥នាក់ទល់និង៥នាក់)
- ការប្រកួតនៅក្នុងcombat stage Arena to Heaven ក្នុងក្រុងChengdu ឬ ក៏ QuanZhou រវាងពីរក្រុមផ្សេងគ្នា
- ក្រុមដែលបានវាយសម្លាប់តួអង្គទាំងអស់របស់ក្រុមក្រុមម្ខាងទៀតអស់គឺជាក្រុមដែលឈ្នះនិងទទួលបានពិន្ទុ(ក្នុងរយៈពេល១៥នាទី) ដែលពិន្ទុនោះគឺអាស្រ័យទៅលើការសេសសល់នៃសមាជិកក្នុងក្រុមដែលឈ្នះ
ឧទាហរណ៍៖
- ក្រុម A ប្រកួតឈ្នះក្រុម B ហើយសមាជិកសល់៥រូបនោះនឹងទទួលបាន៥ពិន្ទុ
- ក្រុម A ប្រកួតឈ្នះក្រុម B តែសមាជិកសល់៤រូបនោះនឹងទទួលបាន៤ពិន្ទុ
- ក្រុម A ប្រកួតឈ្នះក្រុម B តែសមាជិកសល់៣រូបនោះនឹងទទួលបាន៣ពិន្ទុ
- ក្នុងករណីក្រុមទាំង២ប្រកួតស្មើគ្នាហើយចំនួនតួអង្គរបស់ក្រុមនិមួយៗដែលសេសសល់ក៏ស្មើគ្នានោះក្រុមទាំង២ម្ខាងៗនឹងទទួលបាន១ពិន្ទុស្មើគ្នា
- ក្នុងករណីក្រុមទាំង២ប្រកួតស្មើគ្នាតែចំនួនតួអង្គរបស់ក្រុមនិមួយៗដែលសេសសល់ខុសគ្នានោះពិន្ទុនឹងធ្វើការប្រគល់ជូនទៅក្រុមដែលនៅសល់តួអង្គច្រើនជាង។ដោយក្រុមរបស់គាត់និងទទួលបានពិន្ទុស្មើនិងចំនួនតួអង្គរបស់ក្រុមខ្លួនដែលនៅសល់ដកនិងចំនួនតួអង្គដែលនៅសល់របស់ក្រុមម្ខាង។
ឧទាហរណ៍៖
-ក្រុម A សល់សមាជិក៤ ហើយក្រុម B សល់សមាជិក៣ នោះក្រុម A និងទទួលបាន១ពិន្ទុ
បញ្ជាក់៖
- ក្រុមដែលប្រកួតស្មើហើយសល់សមាជិកតិចជាងក្រុមម្ខាងទៀតមិនទទួលបានពិន្ទុឡើយ
- ក្រុមដែលចាញ់ក្នុងការប្រកួតនឹងមិនទទួលបានពិន្ទុឡើយ
- ក្រុមដែលបានលេខ១និងលេខ២ក្នុងពូលរបស់ខ្លួននិងឡើងទៅកាន់វគ្គបន្ទាប់។
បន្ទាប់ពីរកបានក្រុមលំដាប់កំពូលនៅក្នុងពូលនីមួយៗហើយក្រុមទាំងនោះនឹងត្រូវធ្វើការប្រកួតតាមរូបមន្តដូចរូបភាពខាងក្រោម៖
II-លក្ខ័ណក្នុងការប្រកួតចាញ់ធ្លាក់
- ការប្រកួតរវាងក្រុមនិងក្រុម (៥នាក់ទល់និង៥នាក់)។
- ការប្រកួតនៅក្នុងcombat stage Arena to Heaven ក្នុងក្រុងChengdu ឬ ក៏ QuanZhou រវាងពីរក្រុមផ្សេងគ្នា។
- ក្រុមដែលបានវាយសម្លាប់តួអង្គទាំងអស់របស់ក្រុមក្រុមម្ខាងទៀតអស់និងទទួលបាន១ពិន្ទុ(ក្នុងរយៈពេល១៥នាទី)
- ប្រសិន បើម៉ោងនៃការប្រកួតត្រូវបញ្ចប់តែមិនទាន់មានក្រុមណាអាចវាយ សម្លាប់តួអង្គរបស់ក្រុមម្ខាងទៀតអស់ទេនោះ។ យើងនិងឱ្យ១ពិន្ទុទៅក្រុមណាដែលនៅសល់តួអង្គច្រើនជាងក្រុមម្ខាងទៀត។តែបើសិនចំនួនតួអង្គ ក្រុមទាំង២ស្មើគ្នាទៀតនោះ។ក្រុមទាំងពីរនិងធ្វើការប្រកួតម្តង ទៀត ។ការប្រកួតលើកទី២នេះអ្នកប្រកួតនិមួយៗអាចប្រើប្រាស់ក្បាច់គុនចុង ក្រោយរបស់តួ អង្គរបស់ ខ្លួនបាន១ដង។បើមានអ្នកប្រើប្រាស់២ដងក្រុមនោះ និងចាញ់ក្នុងការប្រកួត។
- ការប្រកួតមានចំនួន៣ដងក្រុមណាដែលទទួលបានពិន្ទុជាក្រុមដែលទទួលបានជ័យជំនៈ។